zaterdag 29 april 2017

Welkom!







Allereerst heet ik jullie van ♥te welkom op mijn verwelkomingspagina van mijn blog.
Omdat je je moeilijk voor kunt stellen door elkaar de hand te schudden door een scherm heen, volgt er een kort omschrijving van wie ik ben, waarom ik blog en wat mijn doel is van bloggen. 

Mijn naam is Antoinette. Een 21 jarige jonge dame wonend in een prachtig dorpje in Gelderland. Een hardwerkende burgerin, thuiswonend met mijn ouders, zus en hondje Misty!

*****************************************************************

Waarom bloggen?

Net zoals ieder ander persoon, weten jullie dat het soms lastig is om het leven positief in te zien. Niet iedereen, maar ik heb daar soms wel moeite mee en heb het grootste respect voor mensen die iets heftigs mee hebben gemaakt of momenteel meemaken en ondanks alles positief blijven door de kleinste dingen in het leven te waarderen. Ik kan daar absoluut een voorbeeld aan nemen.

De kleinste dingetjes in het leven. Daarmee bedoel ik, complimentjes die worden gegeven, gebaren naar je worden gemaakt. Mensen die vragen hoe het met  je gaat. (Dat vragen ze niet voor niets, of ze zijn gewoonweg nieuwsgierig hoe zwak je misschien wel bent)

Pakkende quotes die op je slaan. De prachtige bloemen die in de lente in bloei staan. De waanzinnig mooie bomen met wolken van bloesem. Het zonnetje die op je huid brandt. 
Nu vraag je jezelf vast af; wat als het regent?
Allereerst: na regen komt zonneschijn. Ik kan wel zeggen dat mijn humeur met het weer op en neer gaat. Wie heeft daar nog meer last van?

*****************************************************************

Mijn doel met bloggen

Ik wil mensen inspireren. Ik wil mensen laten zien dat je moet genieten van de kleinste dingetjes in het leven want hey, het kan zomaar over zijn. 

Mijn blog is puur gebaseerd op mijn leven. Hoe ik erin sta. Hoe ik ermee omga. Het leven is nou niet altijd rozengeur en maneschijn. Dat is een ding wat zeker is. Maar probeer tot die tijd er iets moois van te maken. De wereld heeft het al zwaar te verduren momenteel. Ik denk niet dat ik op details in hoef te treden?

Mijn grootste droom met bloggen is dat bedrijven mij opmerken en mij benaderen om een blog te schrijven over een product. En dat ik wellicht een inspiratiebron word voor andere mensen.

*****************************************************************

Wat gaat er zoal in mijn blog voorkomen?

Leuke koopjes die ik heb gevonden op Ali Express. Pas wel op, Ali Express kan een zeer verslavende werking hebben. Hoe dan? Ali Express verkoopt spulletjes voor een prikkie. Het kost bijna niks! EN géén verzendkosten! (:

Regelmatig bestel ik dingetjes op Ali Express. Onder andere, oorbellen, make-up, telefoonhoesjes, kleding en ga zo maar door. Mijn vader vraagt zich regelmatig af wanneer het eens stopt met al die kleine pakketjes bestellen. Ik kan daar simpelweg geen uitspraak over doen.

Door op de onderstaande link te klikken, word je doorverwezen naar de website van Ali Express.


*****************************************************************

Ik ben gek op de natuur. Bloemen, planten. De seizoenen. Ik ben zelf in hartje zomer geboren. (5 augustus)
Ik houd van eten. Wie niet? Maar oops.. Het kan ook teveel worden. En o ja, kerst! Al duurt dat nog eventjes, voor je het weet is het weer december. De tijd vliegt.
Muziek! Ik kan absoluut niet zonder muziek. En de daarbij behorende artiesten. Natuurlijk heb ik er ook een paar op mijn lijstje die ik echt verschrikkelijk vind. Maar ieder zijn of haar ding!
Make-up. Ik heb echt een lippenstift obsessie. En nu ik aan make-up denk, denk ik automatisch ook aan parfum. Ik heb bijna geen plek meer op de planken om er eventueel nieuwe flesjes bij de zetten.
Films! Ik ben een enorme horrorfilm fanaat! En van horrorfilms naar series. The Walking Dead, ik kom er niet meer onder uit. Wát een toffe serie wat niet gaat vervelen. Momenteel bezit ik alle seizoenen behalve seizoen 7, die nog volop aan de gang is en nog niet op Netflix staan. Maar toch heb ik dit seizoen al gezien!
Schoenen. Al heb ik een verbod gekregen van mijn vader, schoenen blijven fantastisch! Nagels. Ik barst van de nagellak, maar toch is het veel makkelijker om je nagels te laten doen. Om de vier weken worden mijn nagels fris en fruitig gemaakt.

*****************************************************************

Genoeg gekletst. Ik zit bomvol inspiratie en enthousiasme. Ik hoop van ♥te dat mijn blog een succes gaat worden en ik een inspiratie van vele mensen kan zijn,.

*****************************************************************

Geniet van het weekend en voor je het weet zit je weer in mei!

Liefs,
Antoinette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...