zaterdag 24 juni 2017

Drakenbootfestival






23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets minder dan het prachtige Apeldoorn! Voordat ik aan deze dag begon, heb ik eerst gewerkt om daarna een uurtje eerder te vertrekken naar Loenen.

Natuurlijk was het programma van te voren al bekend. Haevn (ik ken ze niet), Douwe Bob (als je hem niet kent heb je echt onder een steen geleefd) & Racoon (En ja ik had een vooroordeel over hen, maar die is echt positief veranderd!


Haevn

Oké, ik geef toe. Met de leadzanger zou ik best een beschuitje mee willen eten. 


Haevn is/was voor mij een vrij onbekende groep. Hoewel ik één nummer van hen wel kende. 


*Klik op de bovenstaande link de je naar het nummer doorverwijst*

Om 20.45 uur kwam niets minder dan Douwe Bob het podium op! Wat keek ik naar hem uit en hij is nog leuker dan ik dacht!

Hij zingt niet alleen goed... Hij ziet er ook nog eens vreselijk goed uit. Wát een lekkerding. Met hem zou ik wel twee beschuitjes willen eten. ^^


Selfmade

(Natuurlijk stond ik helemaal vooraan, ik wilde elk detail van deze droomman zien) Hoe sexy is dit wel niet? En dat was niet het enige. Het onschuldigst dingetje, maakt hem aantrekkelijk.


 Selfmade

Ik kon het niet laten wanneer hij omdraaide om stiekem in te zoomen op zijn kont en een vrouw achter mij hard om mij begon te lachen maar zelf ook toegaf dat hij een lekker kontje heeft.

Het was de eerste keer dat ik Douwe Bob heb gezien en ik hoop niet dat het ook de laatste keer is geweest. Ik wil hem echt vaker zien.

Wanneer zijn uurtje erop zat (wat veel te snel voorbij was), klom gekke Douwie in de stellages van het podium en zodra hij weer op de grond was, trok hij de crew op de grond.

Om 22.30 was het de beurt aan Racoon. En zoals je eerder kon lezen had ik een vooroordeel. Ik vond Racoon 'vreselijk'. 

Maar dit draaide al snel blij wanneer ik ze live zag. Oceaan is een prachtige Nederlands talig liet, alleen liet de leadzanger weten dat dit het eerste en het laatste Nederlands talige nummer van hen was. Hij heeft dit nummer geschreven voor zijn zus Anne. 

Racoon

***********************************************************

Ik had echt een zeer gezellige en geslaagde avond en het was zo lang geleden dat ik weer eens uit was geweest. Ik wil mijn lieve vriendinnetje Jennifer bedanken voor deze geweldig avond en ik hoop dat er nog veel meer in het vooruitzicht liggen. ♥




Uiteindelijk krom van de rugpijn, pijne benen en knieën, vermaakt om 02.00 in bed en heb ik heerlijk uitgeslapen tot een uurtje of 11.30.

***********************************************************

Houden jullie ook van festivallen? En wie vond jij écht geweldig? (:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...