zondag 7 mei 2017

Marble it is!





Marble, of te wel marmer. Marmer is en Griekse kalksteen. Misschien herken je dit patroon wel omdat iemand thuis dit heeft. Bijvoorbeeld een marmeren vloer, vensterbank etc.

Je hebt ook marmeren beelden.

Ik moet toegeven dat ik marmer echt lelijk vond. TOT mijn nagelstyliste dit patroon begon te gebruiken! 


En het bleef bij mij niet alleen bij nagels. Ik zocht mijn grote vriend Ali Express op en stuitte op telefoonhoesjes met deze print.



Mintgroen is overigens mijn lievelingskleur en laten ze hier ook een marmeren patroon voor hebben! 

Voor dit hoesje betaalde ik €1,51,-

Door op de onderstaande link te klikken, kom je bij mijn telefoonhoesje terecht!
* LET OP!!
!!De prijs kan iedere keer veranderen!!


Voordeel van dit hoesje is dat hij lekker buigzaam en flexibel is.
Nadeel van dit hoesje is dat hij snel slijt, heel erg jammer! Maar voor die prijs kun je ook geen perfecte kwaliteit verwachten.

******************************************************************

En dat was niet het enige wat ik in dit patroon heb besteld. Al snel volgden de marmeren oorbellen, genaamd de double dots


Voor deze oorbellen betaalde ik €1,43,-

De onderstaande link brengt je naar de oorbellen.
* LET OP:
!! De prijs kan iedere keer veranderen!!


Ze zijn best zwaar voor oorbellen, maar ze zijn echt prachtig!

Dit ben ik niet

Er lopen nog wat bestellingen bij Ali Express die ik snel hoop te krijgen. Zodra ik deze heb, zal ik hier ook een post over uitbrengen!

******************************************************************

Wat vind jij van marmer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...