dinsdag 30 mei 2017

Ali Expres #1


Ja hoor, het is weer zover. Wanneer ik thuis kom van het werk liggen er weer in plastic verpakte pakketjes op tafel. (Iets waar mijn ouders gek van worden) 

Ik heb de marmer fever goed te pakken! Stiekem is het ook gewoon ook heel erg mooi!


Voor deze oorbellen betaalde ik €0,90,-



Voor deze oorbellen betaalde ik €0,78,-



Voor deze oorbellen betaalde ik €0,80,-

************************************************************

Ik had ze ook in het vierkant, helaas zijn deze meteen kapot gegaan. 

Hoe neem je contact op met de verkoper? 
Je opent een geschil. Of je stuurt de verkoper een bericht.
Ik doe het beide.

************************************************************


Voor deze highlighter betaalde ik €2,80,-

Zoals je op het potje kunt lezen is deze geschikt voor poeder en oogschaduw. In eerste instantie heb ik hem gebruikt voor highlighter, dus als poeder. Echter kwam ik eruit te zien als een zilveren glimvis, dus is het niet geschikt voor mij. Als oogschaduw is deze ook prima! (:

Wellicht een beetje onhandig potje. Als je het klepje van het potje sluit, wilt de poeder die onder het klepje zit zich als stuifmeel onder het klepje vandaan ploffen. Als een soort glitterbom tot gevolg.

Ik zou hem in ieder geval geen tweede keer kopen.



Voor het potje wenkbrauw gel betaalde ik €1,65,- 
Voor de make-up borstel betaalde ik €0,51,-


Ik besloot eens gel te gaan proberen. Je hebt maar een klein beetje nodig. Van mijzelf heb ik vrij donkere wenkbrauwen en gebruik ik dit alleen om het beginstukje van mijn wenkbrauwen bij te werken.

Deze gel is donkerder dan het potlood wat ik altijd had gebruikt.

************************************************************

Tot zover mijn #1e post over mijn koopjes van Ali Express. Er zijn nog wat spulletjes onderweg van Ali Express, dus binnenkort kunnen jullie een #2 verwachten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...