zaterdag 20 mei 2017

Perfume


Afbeeldingsresultaat voor perfume


Wie houdt er niet van? Parfum! Ik ben een echte liefhebber van lekkere luchtjes. Ik heb dan ook 3 planken vól met parfum staan. Van dure, tot goedkope die je bij de Action koopt. 

En niet alleen de geur.. ook het flesje zelf moet er aantrekkelijk uit zien. Sommige flesjes die op zijn, gooi ik niet weg, puur omdat het flesje er zó leuk uit ziet. En het decoreert leuk!

Mijn parfums bestel ik meestal bij Douglas of op Superwinkel.nl
Klik op de link hieronder, die verwijst je door naar de website van Superwinkel!


Hieronder een aantal van mijn favoriete luchtjes!

Paco Rabanne Lady Million, 50 ml €56,94




Burberry Brit, 100 ml €47,94




Hermes Eau Des Merveilles, 50 ml €62,94




Bruno Banani, 60 ml €26.94



En nu mijn favoriete flesje, besteld bij Douglas.

Bambi 'Lets Dream', 50 ml €14,95


Ik heb een enorme liefde voor parfums en ben zeker nog niet uitgespaard, dus ik koop regelmatig een lekker luchtje. Je mag jezelf immers soms wel een keer verwennen toch!

Sowieso wil ik nog een keer Si van Giorgio Armani & Mugler Alien.

Afbeeldingsresultaat voor si parfumAfbeeldingsresultaat voor alien parfum


********************************************************

Als ik de Douglas binnen wandel, kan ik het niet laten om mijzelf onder te spuiten met een heerlijk geurtje. Die testers staan er toch immers niet voor niets?

Blooper
Ik wilde een keer een geurtje testen, maar spoot ik recht in mijn oog. Ik kon er wel om lachen, net zoals diegene die erbij was.

********************************************************

Wat is jouw favoriete geur?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...