zondag 14 mei 2017

Moederdag!





Je komt er niet onderuit. Elk jaar weer hetzelfde. Wat ga ik mijn moeder dit jaar weer geven?
Moederdag

In Nederland valt moederdag altijd op de tweede zondag in mei.

Mijn cadeau had ik twee weken geleden al besteld. Hoe leuk is het als er iemand aanbelt met een mega bos bloemen?

Ik heb een mega boeket besteld bij #fleurop
Wanneer het boeket arriveerde, zorgde ik dat mijn moeder de deur opende. En voila!







En dat was nog niet het enige. Mijn moeder is dol op knol begonia's. 
Dus deze kreeg zij dan ook, van vaderlief!




Elk jaar weer roept mijn moeder dat ze niks hoeft voor moederdag. Ergens zit er ook wel een kern van waarheid in. Je moet immers elke dag lief zijn voor je moeder, maar een extra dag om je moeder te verwennen kan nooit geen kwaad.

En na moederdag, staat ook vaderdag voor de deur en dat vind ik een stuk lastiger dan moederdag. Wat moet ik mijn vader in hemelsnaam geven? Dat is het volgende project waar ik over na ga denken.

Hoe heb jij je moeder verrast met moederdag?

*******************************************************************

Helaas zijn er genoeg mensen die hun moeder moeten missen.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...