vrijdag 26 mei 2017

Hemelvaart





Een heerlijk welverdiend dagje vrij. Voor sommige zelfs een lekker lang weekend. En met deze aangename temperaturen is dat dus extra genieten! 

En genieten is iets wat ik zeker heb gedaan! Samen met een vriendin naar Dordrecht. En tja, de Primark kon ook weer rekenen op ons bezoek. 

Alleen heb ik geen kleding gekocht wat ik echt knap vind van mijzelf. Wat ik daar wel heb gekocht. Een zonnebril + koken, lippenstift, make-up & een bh. Want een bh waarvan de beugel kapot is en in je oksel prikt zit toch niet zo lekker. 



Ik had toch wel een lichte zonnebril crisis. Uiteindelijk toch gekozen voor deze. Het is toch wel fijn als je in de auto je zonnebril op kunt zetten wanneer deze vol in je gezicht schijnt. 

Voor de zonnebril en de koker betaalde ik voor beide €4,- 
Een koopje toch?

******************************************************

Ik heb echt een lippenstift / lipgloss obsessie. Ook bij de Primark wist ik weer een matte lippenstift te scoren. (rechter)


Ook bij OP = OP voordeelshop trof ik een lippenstift (links) die ook nog eens lekker rook! De OP =OP voordeelshop is sowieso een hele leuke winkel die veel acties heeft. Van shampoo tot wasmiddel en van make-up tot deodorant & parfum. 

Een winkel waar ik graag kom! 

Voor de lippenstift ' W7 Kir Royale' betaalde ik €3,99,-

De lippenstiften van W7 waren ook nog eens in de actie. 3 stuks voor €10,-
Ik heb alleen niet van de actie gebruik gemaakt (ik barst van de lippenstift)


******************************************************

Wanneer ik was geslaagd voor een zonnebril en mijn vriendin voor haar bikini hadden we toch wel honger gekregen. We besloten onze maagjes te gaan vullen bij Yip & Yang's Goya Sushi & Grill.

Ik houd totaal niet van vis, maar gelukkig kun je ook andere dingen kiezen dan vis.


Het echte hoogtepuntje hier was de overheerlijke puddingbroodjes. Deze worden gefrituurd en gepresenteerd met een of andere vanille saus. De combinatie met de warmte en de vanillesaus laat je bijna van de stoel afglijden. Echt delicious! 

O.a. een bakje rijst, komkommer met rijs & zeewier. Kip met rijst en zeewier. Rundvlees op een stokje. Eendenborst. Zelfs kon je kiezen voor patat met kipnuggets, maar dat is zó basic. 

Ik heb een overheerlijke dag gehad en echt genoten. Ik vind echt dat ik dit vaker moet gaan doen.

Monica, bedankt voor de gezellige dag! 


Afbeeldingsresultaat voor thankful


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Drakenbootfestival

23 juni was het eindelijk zover. Wát had ik hier naar uit gekeken. Samen met een vriendin naar het Drakenbootfestival in niets ...